۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
22
مهر
1403
اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1403
ضمن عرض خیرمقدم حضور پذیرفته شدگان محترم دانشگاه تربت حیدریه در کلیه مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و آرزوی سلامتی، موفقیت و شادکامی برای این عزیزان؛
بدینوسیله به استحضار میرساند ثبت نام در دانشگاه تربت حیدریه شامل دو مرحله: ثبت نام الکترونیکی و ثبت نام حضوری میباشد، که برای تمامی دانشجویان الزامی است.
همچنین دانشجویان گرامی جهت دریافت کارت دانشجویی، ثبت نام صندوق رفاه و ثبت نام خوابگاه دانشجویی به شرح زیر اقدام نمایند.
بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی:
زمان ثبت نام الکترونیکی مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه تربتحیدریه از
روز یکشنبه 22 مهر 1403 آغاز می گردد.
راهنمای ثبت نام الکترونیکی در ادامه ارائه شده است.
همچنین درصورت هرگونه مشکل در ثبتنام اینترنتی میتوانید با شمارههای زیر تماس حاصل نمائید. دانشکده کشاورزی و علوم انسانی: 05151240173
دانشکده فنی و مهندسی: 05151240186- 05151240125
دانشگاه تربت حیدریه : 05151240000
دانلود راهنمای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تربت حیدریه (➡️کلیک کنید)
توجه:
کلیه پذیرفتهشدگان مشمول خدمت نظام وظیفه، موظف هستند هنگام ثبت نام برای اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. در غیر این صورت در ترم دوم اجازه انتخاب واحد و ادامه تحصیل را نخواهد داشت.
توجه:
1- در مرحله بعد از تکمیل اطلاعات (درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی) تیک اطلاع رسانی از طریق پیامک را بزنید و در قسمت محل تحصیل دانشگاه تربت حیدریه (و یا دانشکده فنی و مهندسی تربت حیدریه) را انتخاب کنید.
2- در صورت انتخاب اشتباه نام دانشگاه درخواست شما به دانشگاه ارسال نمیگردد و معافیت تحصیلی شما صادر نمیگردد.
3- دقت فرمائید بعد از تایید و ثبت، اطلاعات مشمول قابل ویرایش نمی باشد.
4- بعد از پرداخت هزینه درخواست معافیت تحصیلی با کارت بانکی و رمز پویا و اطمینان از تایید، از نسخه چاپی مشمول عکس بگیرید و در ثبت نام حضوری آن را تحویل نمایید.
بازه زمانی ثبت نام حضوری مقطع کاردانی و کارشناسی:
زمان ثبت نام حضوری مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه تربت حیدریه
روز سه شنبه 24 مهر الی چهارشنبه 25 مهر 1403 میباشد.
(آدرس: خراسان رضوی - شهرستان تربت حیدریه کیلومتر 7 جاده ی تربت حیدریه ، مشهد- دانشگاه تربت حیدریه-سالن زنده یاد کریمی)
مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته:
1 – اصل گواهی موقت یا مدرک متوسطه یا گواهی موقت دوره دوم متوسطه
2- اصل گواهی موقت یا مدرک پیش دانشگاهی
3- اصل ریزنمرات دوره متوسطه و کارنامه دهم و یازدهم
4- اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی و متوسطه
5- تصویر تمام صفحات شناسنامه (اصل شناسنامه جهت تطبیق)
6- تصویر کارت ملی(پشت و رو) (اصل کارت ملی جهت تطبیق)
7- شش قطعه عکس 3 در 4 جدید
8- تصویر برابر با اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا رسید ثبت نام معافیت تحصیلی در سایت epolice.ir
9-رسید ثبت نام تاییدیه تحصیلی دوره دوم متوسطه از سایت emt.medu.ir
10- رسید ثبت نام تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی emt.medu.ir
توجه:
در صورت مغایرت مدارک اسکن شده در ثبت نام الکترونیکی با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، مطابق مقررات عمل خواهد شد و پرتال دانشجو مسدود خواهد شد.
✳️ پذیرفتهشدگان گرامی در صورتی که هنوز درس نگذرانده از مقطع دیپلم دارید و تا 31 شهریور موفق به اخذ مدرک دیپلم نشدهاید (افراد دارای درس تجدیدی)، نمیتوانید دانشجو شوید.
اما میتوانید بهصورت غیر حضوری در سامانه پویا ثبت نام نمایید ولی به هیچ وجه برای ثبت نام حضوری مراجعه نکنید.
حالت اول) اگر تا پایان دی ماه 1403 توانستید مدرک دیپلم خود را به تاریخ 1403/06/31 اخذ کنید فورا از شما ثبت نام میکنیم و برای نیم سال اول تمهیدی خواهیم اندیشید.
حالت دوم) اگر تا 30دی ماه مدرک دیپلم خود را اخذ نمودید (و تاریخ فارغالتحصیلی شما تا 30 دی درج شده بود)، با آموزش دانشکده خود تماس بگیرید تا درصورت مجوز سازمان سنجش، ثبت نام شما تکمیل گردد.
زمان شروع کلاسها و برنامه هفتگی:
شروع کلاس های درسی برای دانشجویان نوورود مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از
روز شنبه مورخ 1403/07/28 میباشد
که دانشجویان نوورود مطابق برنامه درسی که در پرتال آموزشی قرار خواهد گرفت در کلاسها شرکت می نمایند.
(برنامه هفتگی ترم اول شما پس از پایان مراحل ثبت نام حضوری، در پرتال آموزشی قابل مشاهده خواهد بود) انتخاب واحد صرفا در نیمسال اول دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده انجام خواهد شد و در نیمسال های بعد بر عهده دانشجو خواهد بود.
اطلاعیه صدور کارت دانشجویی
به اطلاع دانشجویان نوورود گرامی میرساند، جهت صدور کارت دانشجویی، پس از انجام مراحل ثبت نام حضوری، از تاریخ 24 الی 25 مهر ماه سال جاری نسبت به واریز مبلغ 70.000 تومان از طریق پرتال آموزش (به شرح زیر) اقدام نمایند.
لازم به ذکر می باشد پس از پایان مهلت ذکر شده، صدور کارت دانشجویی امکانپذیر نبوده و عواقب ناشی از عدم صدور کارت دانشجویی بر عهده شخص دانشجو می باشد.
مراحل درخواست کارت دانشجویی
1- ورود به پرتال آموزش 2- پرداخت مبلغ 70.000 تومان از طریق گزینه مالی قسمت پرداخت های الکترنیکی (درخواستهای آموزشی) با استفاده از نرم افزار فایرفاکس.
تذکر: پرداخت مبلغ فوق بایستی دقیقاً از بخش پرداخت الکترونیکی-درخواستآموزشی و از طریق کامپیوتر (لپتاپ) و نرم افزار فایرفاکس صورت پذیرد.
لذا امکان پرداخت الکترونیکی با گوشی تلفن همراه، میسر نیست.
2- ورود به قسمت آموزشی – دروس تحصیلی - در خواست های آموزشی – درخواست جدید و انتخاب گزینه درخواست صدور کارت دانشجویی و تایید نهایی
3- تحویل کارت دانشجویان عزیز پس از ثبت نام حضوری دانشجویان در دانشگاه خواهد بود.
بازه زمانی ثبت نام خوابگاه دانشجویی
محل خوابگاه خواهران:
فاصله تا دانشگاه 1 کیلومتر - دارای سرویس ایاب و ذهاب
محل خوابگاه برادران:
فاصله تا دانشگاه 200 متر
زمان ثبت نام خوابگاه:
همزمان با ثبت نام حضوری، با مراجعه دانشجویان متقاضی به حوزه دانشجویی دانشگاه تربت حیدریه خواهد بود.
اطلاعیه مرکز مشاوره و سلامت
بنا به اعلام مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه، زمان شروع تکمیل کارنامه سلامت از 22 شهریور ماه 1403 میباشد و تمامی دانشجویان (نودانشجویان، دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد) باید از طریق لینکهای ذیل برای این موضوع اقدام نمایند.
لینک کارنامه سلامت روان:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
اطلاعیه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
دانشجویان شاهد و ایثارگر، پس از ثبت نام حضوری جهت تکمیل فرمهای ثبت نام میتوانند به دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه مراجعه نمایند و یا با شماره 05151240139 تماس حاصل نمایند.
🔸برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار، رویدادها و اطلاعیه ها، دانشگاه تربت حیدریه را در صفحه مجازی ایتا دنبال کنید.
https://eitaa.com/utorbatheydarieh
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_student_block1164
تعداد بازدید:
629
نویسنده:
Powered by
Dorsa
Portal