۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
Friday, March 29, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
3
آذر
1401
امضای تفاهم نامه میان دانشگاه تربت حیدریه و سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه:
در روز سه شنبه اول آذرماه 1401، دکتر بیدخوری رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به همراه هیات همراه، از دانشگاه تربت حیدریه و پژوهشکده زعفران بازدید نمودند. در این بازدید یک روزه، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو سازمان منعقد شد. تبادلات علمی و پژوهشی بین سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و دانشگاه تربت حیدریه، بهره برداری از امکانات تحقیقاتی، ایجاد رشته های مشترک، تعامل سازنده بین اعضای هیئت علمی و دانشجویان و همچنین ایجاد زیرساخت های فرهنگی ایسنا و ایکنا، جزء اصلی ترین مفاد این تفاهم نامه است
دکتر بیدخوری رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در این جلسه عنوان نمود: توسعه دانشگاه تربت‌حیدریه باعث خوشحالی است و اتفاق خوب در دانشگاه تربت حیدریه این بود که توسعه و پیشرفت دانشگاه متکی به اعتبارات دولتی نبوده است. وی افزود: محوریت تربت حیدریه به عنوان ناحیه در خصوص جهاد دانشگاهی و به عنوان نقطه اتصال به مرکز جزء قابلیت ها و امتیازات است. طرح ضایعات زعفران و جلوگیری از خام فروشی زعفران جزء طرح های فن آورانه است و نگاه ما به یادداشت تفاهم، نگاه کاربردی است و انتظار می رود تا پایان سال چند کار خوب انجام شود. سپس دکتر بیدخوری و هیات همراه از فضاها و امکانات دانشگاه و پژوهشکده زعفران بازدید نمود.
شایان ذکر است این تفاهم نامه به صورت سه جانبه میان دانشگاه تربت حیدریه، سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و نماینده مردم شریف تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی امضاء شد. 

  • p1_0
  • p2_0
  • p3_0
  • عکس_2
  • p4_0
  • عکس_0

تعداد بازدید:
1102
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal