۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
Thursday, May 2, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
26
فروردين
1403
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تربت حیدریه در حمایت از مجاهدت غیورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه
روز یکشنبه 26 فروردین 1403 تجمع دانشگاهیان دانشگاه تربت‌حیدریه با حضور دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر صافدل نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های شهرستان، کارکنان، اساتید و دانشجویان در حمایت ازمجاهدت غیورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی روز یکشنبه 26 فروردین 1403 در مزار شهید گمنام دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار شد.

دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه در این تجمع ضمن تشکر از مجاهدت غیرومردان نیروهای مسلح کشور عنوان نمود:

قدرت نمایی که سپاه پاسداران در پاسخ به حمله جنایتکارانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که طی 45 سال اخیر بی سابقه بود و تحقق اصابت موشک های سپاه قدرتمند ایران به گنبد آهنی و انهدام پایگاه نظامی رژیم غاصب اسرائیل که به کنسولگری ایران حمله کرده بود را تبریک عرض می نمایم و خدارا شاکریم که قدرتی داریم که میتوانیم پاسخ هر حمله ای به کشور ایران از هرکجا را بدهیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به ترفند دشمن در فضای مجازی ما وظیفه داریم که با دلیل و منطق شبهات احتمالی از سوی دشمن را تحلیل و آنها را بزداییم.

دکتر خاشعی اظهار نمود: نظام جمهوری اسلامی ایران مصمم به حمایت از مظلومین هست. رژیم غاصب نژادپرست و کودک‌کش اسرائیل که فقط خودشان را می بینند و برای از بین بردن سایر انسان ها هیچ امتناعی ندارند باید بدانند که نظامی وجود دارد و حاضر است در برابر این ظلم بایستد و این همان ندای حمایت از مظلوم و اهداف حضور امام زمان (عج) است.

سخن مقام معظم رهبری بر زمین نماند و تنبیه سخت محقق شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صافدل نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های شهرستان با قرائت دعای فرج خطاب به دانشگاهیان دانشگاه تربت‌حیدریه ابراز نمود:

خدارا شاکریم که شکستن هیمنه رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را دیدیم که از هیچ جنایت و تباهی در این 190روز طی حملات خود به مردم بی‌پناه غزه دریغ نکردندو امروز باید تاوان سنگین جنایت هایشان را که تنبیه کوچکی بود برایشان بدهند.

دست مریزاد به شیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شیردلان جبهه مقاومت که این سیلی را به رژیم منحوس اسرائیل نواختند.

وی افزود: ما به وعده خدا همیشه اطمینان داشتیم و این اطمینان را در شب گذشته ملاحظه کردیم و اگر به وعده خدا اطمینان داشته باشیم (ان وعدالله الحق) پیروزی از آن ماست.

مردم مظلوم غزه 190 روز را تحمل کردند و دیشب آرام بودند و مردم مظلوم جبهه مقاومت دیشب را پس از سالها که در مقابل این رژیم غاصب میجنگدند شادمان بودند.

دکتر صافدل عنوان نمود:

اگر پاسداران عزیزمان کاری حسینی کردند از این بعد ما باید کاری زینبی کنیم.

دیشب موشک های ایران گنبد آهنین را شکافتند و قلب اسرائیل را به رنج درآوردند و لذا اسرائیل امید به بعد از این دارد که شبهاتی برای تضعیف این حادثه و این پدیده عظیم بزرگ تاریخ ایجاد کند.

تبیین این واقعه و دفاع از حقایق این چند ساعت تاریخی که آرزوی خیلی از شهدایی بود که جمهوری اسلامی را حرم می دیدند و برای این حرم همه چیز خود را اهدا کردند همچون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت بسیار مهم است و باید حقایق این پدیده نادر را به همگان منتقل کنید و شبهات را بزداییم.

با تبیین، شادی خود را قدرتمند کنیم که دشمن از شکست خود بهره برداری نکند و خود را تقویت نکند.

 

  • بی_0
  • بی_1
  • شس_0
  • شس_1
  • شس_2

تعداد بازدید:
522
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal